Zebraliśmy najczęściej powtarzające się pytania dotyczące zamówień i ich obsługi w naszym sklepie. Przed zadaniem nam pytania sprawdź FAQ, który dla was przygotowaliśmy. Jeśli nie zajdziesz odpowiedzi, skontaktuj się z nami poprzez formularz na dole strony.

FAQ

  • Jak pakowane są zamówienia

    Każde zamówienie pakowane jest wyłącznie przy użyciu kartonu i papieru, bez zbędnego plastiku.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Każde zamówienie to dla nas sprawa priorytetowa. Staramy się, żeby każde z nich zostało wysłane w 24h, czasem przy dużej ilości zamówień, zwłaszcza w okresie świątecznym, że potrzebujemy 2 dni robocze. W przypadku niektórych produktów czas ten może być dłuższy o czym zawsze informujemy przy danym produkcie.

  • Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

    Za zamówione produkty możesz zapłacić poprzez szybkie płatności Przelewy24, Przelew bankowy lub za pobraniem. W przypadku odbioru osobistego jest możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze.

  • Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze osobistm?

    Na ten moment nie mamy możliwości przyjmowania płatności kartą przy odbiorze zamówienia

  • Czy otrzymam fakturę do swojego zamówienia?

    Do każdego zamówienia domyślnie wystawiamy paragon, jeśli chcesz otrzymać FV, składając zamówienie kliknij odpowiednie pole i podaj dane firmy, na którą chcesz otrzymać fakturę.

  • Jakie są możliwe sposoby dostarczenia przesyłki?

    Przesyłki wysyłamy za pomocą:

    Kurier InPost

    Paczkomaty InPost (najbardziej polecamy tę formę dostawy)

    Paczka w Ruchu

    Poczta Polska

     

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Tak, w momencie składania zamówienia wybierz opcje dostawy: Odbiór osobisty. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym.

  • Dostawa na terenie Poznania

    Wybierając odbiór osobisty oraz wskazując adres na terenie Poznania, zamówienia dostarczamy za darmo pod same drzwi.